onsdag 24 september 2014

Sista sommardagarna.

Nu har hösten kommit och nya utmaningar väntar. Jag har blivit tillfrågad om jag vill visa hur  man kan måla med distress pennor hos Helihak. Jag tackade ja till denna utmaning. och här är första kortet som jag färglagt. Vill du se hur jag gjort får du gå över till Helihaks blog . Stämpel Nelli Snellen, papper.


  


Kortet är med i följande utmaningar:
acreativeromance anything goes    glitternsparkle #103
robynsfetish #230      storytellernorge # 23
myshericrafts #142   avenue613. #90



Just nu skiftar naturen
 i sina höstfärger
njuuut
Zora


3 kommentarer:

Laurence sa...

Very cute card, thanks for sharing it with us at Robyn's Fetish Challenge.
Laurence DT

everything with stickles.blogspot.com sa...

Love the card very cute, backing papers are lovely and set your topper off, thank you for sharing with us at Glitter n Sparkle good luck, Chris DT x

Sue Crease sa...

Just beautiful, I love the image and the layout of your card. Great papers too. Thanks for linking up with us over at myshericrafts this week.
Sue