söndag 8 juli 2012

HÄNGEL PÅ CYKEL.


Regn och åter regn, men man hinner scrapa utan att det tar tid från trädgården eller andra ute aktiviteter.
Det här kortet började jag med på scrapträffen förra lördagen, men blev aldrig klar. Jag har bytt bakrund två gånger men det slutade med det första förslaget till slut i allafall. Jag har använt mig av en ny dies med kugghjul som kom i veckan.. Spillpapper och halvpärlor.



Jag har lämnat kortet till följande utmaningar:
Craftybootschallenges.  Sport  (8.7)      Craftysentiments. Summertime (9.7)
Flourishes #176 Summer theme (10.7)    Just Magnolia and Hänglar. #164 B´s (12.7)
Lovely-haenglar-only  #47 Anything goes (21.7)   Etttrykk.  For gutter (25.7)

Tack för era goa kommentarer.
Zora


7 kommentarer:

Pia S sa...

Liker kortet ditt, mange fine metalldeljer, perfekt som pynt på et guttekort!

Mim... sa...

Läckert kort! vad är det för fabrikat på den kugghjulsdiesen?
Ha det gott...

Amanda sa...

What a cute, card! I love your gears along the side and how you colored it in, too :)

Thank you for playing along with us in Flourishes Timeless Tuesday!!

~ Amanda :)

Dee's Craft Room sa...

Great card, really cute image and I love all the cogs.

Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Nina sa...

Härligt kort, gillar hur du har sätt pappren och din nya dies tycker jag mycket om. Lycka till i alla utmaningar. Kram Nina

Tracey T sa...

What a great boy's card! Love the cogs and your colouring is gorgeous! Thank you for playing at Lovely hAnglar and Sweet Magnolias. Hugs, Tracey x

Camilla sa...

Herlig guttekort, kjempetøft med tannhjulene:) Takk for ditt bidrag til Trykkpressa!