onsdag 21 mars 2012

DRÖMMAR.


Här skiner solen från en klarblå himmel och våren känns inte så långt bort längre. Alla har vi olika drömmar, en del drömmer om sommaren andra om något de önskar sig... Undrar vad en liten kille-Carl kan drömma om i kortbyxor? Kanske att springa på en äng eller....Stämplarna kommer från Pysselmyrans  nya ark Like a Fairytale med många stämplar.


 På detta enkla kort har jag använt mig av stämplar från tre av arken. Jag har satt fast Carl med 3d-kuddar och även några av molnen. Ett moln har jag maskat när jag la på färg, för att  få endast konturerna. I molnet har jag stämplat en katt.


Kortet är med i följande utmaningar:
Totallypapercrafts.  #108 Male
Polkadoodle #11 animal
Theresmagicintheair. Less is more
Craftsandmechallenges.  #76 Light airy spring

Ha en solig dag :O)
Zora

5 kommentarer:

Mim... sa...

Vilket härligt kort, så fint med med dröm bubblor.
Ha det gott...

Sharon sa...

Beautiful! Thanks for joining us at Polkadoodles.x

Unknown sa...

Gorgeous card, thanks playing along with Paper Cupcakes
hugs
Ildiko

Marita Johansson sa...

Vilket fint kort

Kramis

Miria sa...

Such a lovely creation, Zora! Thank you for joining Polka Doodles this week! Hugs, Miria xx