söndag 3 juli 2011

Vatten Dt-uppdrag

Vatten, det är något jag saknar där vi bor, det är temat på veckans Dt-uppdrag hos Pysselmyran. Ett par närbilder på detaljer, det är svårt att se Sticklesen.  Sjöstjärnorna har jag stämplat upp med olika distressfärger. På segelbåten har jag klipp bort en del av underdelen.


Så här har jag tänkt mig detta tema. Jag har använt mig av Maja design papper skärgårdsliv-De är ju bara så läckra och stämplarna Segelbåt stor och Sjöstjärnor. Sjöstjärnorna och seglet har fått lite Stickles, men det är svårt att se på kortet och även kanterna på mönsterarket. Lite  röd mesh som nät, sharm ankare, råbandsknop med en bit rep och några knappar.


Scrappa lungt bland vågorna :O)
Zora

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Jättefint kort.
Snyggt med ramen och att båten och sjöstjärnorna är på utasidan av den