måndag 11 juli 2011

Julkort nr 9

Julkort med motiv från Bildmålarna, som jag precis fått hem. Kunde inte motstå att köpa några :O)


Kortet är gjort på vit cardstock och sedan har jag använt mig av röd cardstock som matta och två mönstrade papper. Jag har punchat ut blommor och blad, som sedan fått lite grönt och silvrigt Stickles. Stämpeln är färglagd med Promakers.



Hjärtat har jag använt crackel essen på och vitt lim som jag embossat.

Detta kort är med i följande utmaningar:
Scraptorget månadstävling  : traditionella julfärger
Scrapbutiken  julkort: något rött + hjärta + stämplat
Bildmålarna Challange blog : något krackelerat
Addicted to stamps #8  : julkort

1:a pris


Ha en underbar start på veckan oavsett om du har semester eller jobbar :O)
Zora

5 kommentarer:

Eva sa...

Ett riktigt fint kort med härliga julfärger! Supersnyggt!!

//Kram Eva W

Nina sa...

Tack för din komentar på min blogg, jag blev så glad. Jag har kikat runt inne hos dig och du gör så mycket fint, jag återkommer snart igen. Kram Nina

Marita Johansson sa...

Julkortet är alldeles juligt och fint

Lola sa...

Semester har jag. Den ägnar jag åt att göra julkort. Har några nya på gång till Altheas Mix julutmaning.
/kram Carola

Nadell sa...

Beautidul christmascard. Thanks for joining us at ATSC.

Hugs Nadell