fredag 22 juli 2011

Mitt tionde julkort i år.


Skrapbutiken har en utmaning; gör  julkort och du har ett lager till jul! Det går fortfarande att hoppa på den här utmaningen. Gör det vet jag, det är jättekul och dina julkorts problem är lösta. Utmaning 6 är något djur- jag städade i mina saker och hittade detta söta ark med 3- d motiv. Det är sällan jag använder dem men tyckte att de är för söta för att glömmas bort.


 Jag har använt mig av mitt minialfabet igen och stämplat bokstäverna i blommor som jag punchat ut, men när Sticklesen kom på ser de nästan ut som stjärnor.Lite grönt under dem blev det också. Sedan har jag gömt en tags bakom bilden och använt två dieshjärtan.

Tagsen går att ta ut och skriva ett meddelande på

Kortet är också med i Delightful sketches :Chrismas is july

Ha nu en skön dag och njut  av allt omkring dig :O)
Zora

5 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett riktigt snyggt julkort

Mim... sa...

Vilket härligt julkort.
Ha det gott.....

Marit sa...

Vilken rolig utmaning, smart också. Man stressar ju alltid dagarna före med julkort. Tusen tack för din kommentar inne på Scrapptorget, en pekbok var ju en super smart idé.

NancyD sa...

Super cute card - well put together. Thanks for joining us at Delightful Challenges.

Nina sa...

Har varit på semester en vecka.Det var roligt att komma hem och se att det låg ett brev från dig, tack ännu en gång för mallen. Ett sådant fint julkort du har gjort. Ha det så gott.Kram Nina