lördag 30 juli 2011

Hipp, hipp hurra!!!

Nu så blir den minsta stor, hon fyller 15 år i morgon, Jag ville göra ett kort med svart botten, lite småtufft, men också rosa och blått. Mycket blommor och glitter ska det också vara :O) Lånade en urläcker stämpel av min vän Mirre sist vi träffades och den passade perfekt till detta kort. Motivet är färglagd med Promakers.

My  smallest, she turns 15 in the morning, I wanted to make a card with a black bottom, a little tuffchick, but also pink and blue. Lots of  flowers and glitter: O) Borrowed a gorgeous stamp from my friend Mirre last we met and it was perfect for this card. The subject is colored with Promakers


Jag har använt svart cardstock till kortet och sedan har jag jobbat med lager på lager med olika rosa mönstrade papper. 15 år är med stickers med en utstansad Nellie snellen dies blomma. Blad, blommor mm. är arrangerade på två sidor av kortet, som en trädgård. Sedan har jag lagt glitter på kläder och blommor är Stickles.

I have used black cardstock to the card and then I have worked with several layers with different pink patterned paper. 15 years is with stickers and the flower punch is a Nellie Snellen dies. Leaves, flowers and more. are arranged on two sides of the card, like a garden. Then I added sparkling Stickles to clothing and flowers.

Kortet är med i följande utmaningar.
The card is in the following challanges:
Deconstructing jen   sketch 12

Ha nu en riktigt härlig helg !
Tack för alla goa kommentarer, det värmer och gör detta så mycket roligare :O)

7 kommentarer:

MirreP sa...

Helläcker kort och häftig färgsättning!

Kram Mirre

Marita Johansson sa...

Så supersnyggt det blev.
Passar ju perfekt till en 15 åring

Tigerblomma sa...

Jätteläckert! Jag är så imponerad av alla som kan arrangera så mycket blommor. Jag är blomanalfabet vad gäller kort:-)

Petraso sa...

Urläckert!!!!!!

Nina sa...

Vilket läcker kort, gillar hur du har komponerat färger och dekorationer.Jag hoppas att din tös får en bra födelsedag. Kram Nina

Jenny sa...

A gorgeous card, perfect image and lovely flowers. Your 15 year old is very lucky.
Thanks for joining EAC.
Jenny

Tina46 Kreativblog sa...

sweet card !! so beautiful !!thanks for joining in our challenge.
hugs
tina46
eac-dt