torsdag 7 juli 2011

Ett somrigt kort!

Jag bara älskar den här textstämpeln!! Köpte för några dagar sedan den här kossan som är en äldre Hängelstämpel och tycker att den passar superbra till texten :O) Jag har klipp isär kossan för att kunna sätta fast sharmen runt halsen på henne. Texten är embossad och mulen har fått Utte på sig.

I just love this text stamp! Bought a few days ago this cow is an older Hängelstämpel and think that it fits to the text: O) I have cut apart the cow in order to fix sharm around her neck. The text is embossed and the muzzele received Utte.



Blommorna har jag ritat streck på samt färglagt med en mörkare röd i centrum och distressat runt kanterna pluss lite Stickles. Fjärilen har fått craccel acent på sig och Stickles. Halvpärlor på blommor och fjäril.

The flowers I have drawn lines on and colorized with a darker red in the center and distressed around and a little Stickles. The butterfly has craccel Acent on and Stickles. Gems on the flowers and butterflie.

Kortet har jag lämnat till följande utmaningar:
Totaly paperkraft Bingobricka pärlor, blommor och punchar.

Ha en skön dag!
Zora

5 kommentarer:

MirreP sa...

Vilket härligt sommar kort,
gillar den söta kossan!

Ha en härlig helg!

Kram Mirre

Kelly Booth sa...

Sooo cute! Thanks for Playing..

Michaela Lejonberg sa...

Vilket härligt kort Zora!!

kramkram

CarpeDiem sa...

Det här kortet gillar jag verkligen, man blir glad av kossan! Och texten är ju för underbar. Tror jag kommenterade på FB också när jag såg det där...
Mvh,
Ewa

Unknown sa...

Mycket fint kort! Jag har också den textstämpeln och en ko men har ännu inte hunnit använda dem, lättare att köpa stämplar än att hinna göra kort men det ska väl bli tid någon gång, nu är det ju semester :)

xx//MulleSnuttan