onsdag 20 juli 2011

En liten sommargåva, minikort

Idag är det bara mulet men varmt och alla är på sitt håll. Har suttit och gjort små 10*10 cm kort som jag ska ge en vän som tackpresent för allt hon gör. Jag har använt två hela cardstock som jag gjort till kortbaser och sedan är det mycket restbitar av olika papper. Jag har en "Bra å ha låda", där sån´t som jag gjort men  inte blivit använt på kort och altrat hamnar. Det har hamnat på dessa kort

Min dotter har startat en blogg nyligen och kom och tittade på min och frågade mig varför jag inte bearbetar mina kort innan jag lägger dem på min blogg????  Hm..... hur gör man det?? Jo sa hon och visade och så  här blev resultatet :O) Det är inte svårt och kommer nog att upprepas inte på alla kort men en del.


Jag skickar också med några grattis texter som hon kan sätta på själv om hon vill.
Jag är med i Scrapalicious #11  med dessa sommarkort

Ha en skön kväll :O)
Zora

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Jättefina är de.

Snygg blev bilden oxå

MirreP sa...

Jättehärliga kort du gjort!

Kram
Mirre

Anonym sa...

Oj, så många fina kort du fick av dina rester! Man samlar ju på sig en del spillbitar, kanske dags att använda dem... Snyggt du har redigerat bilden oxå! :)
Kram Kicki