lördag 16 juli 2011

DT-uppdraget altrad burk

Jag har klätt en tömd konservburk, Först såg jag till att öppna den i fel ände och sedan fyllde jag dem med presenten. Jag klistrade fast botten med superlim, den konservöppnaren jag har skär bort botten och lämnar en kant som jag kan limma tillbaka på burken, se bilden. det är en konservöppnare från Tupperwere.


Locket har jag klätt med en bit som är utstansad med en dies från Nellie Snellen. På den utstansade delen har jag klippt bort en bit för att få den under konservringen på burken, det är Maja design papper. Blommor och en swirl som jag lagt på Crackle accent på, samt en charm.


Sidan har jag klätt med Maja design "Carpe diem" papper och stämplat måsar från Pysselmyran. Sedan har jag satt en lite större blomdekoration med swirl och en fjäril på sidan.


Ha en bra söndag allihopa  
Zora





1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Wow
En av de finaste burkarna jag någonsin sett