söndag 10 juli 2011

Candy ,Tack till er som lämnar en kommentar

Öppnade min blogg den 10 jan 2011 och responsen från er bloggare har varit guld värd. Det värmer verkligen att få några ord av er på det man gör :O)  Därför vill jag tacka er som brukar lämna en kommentar. Är du inne och kikar men inte brukar läman en kommentar ,då har du också en chans att vara med.


1: Lämna en kommentar var du vill i min blogg under perioden 10-31juli
2: Kom sedan tillbaka hit och läman en blänkare under detta inlägg, om att du gjort detta.
3: Bli följare, men bara om du tänker komma tillbaka.

Du ska inte länka candyn på din sida, den här candyn är ett tack  till dem som brukar vara inne på min sida.
Tack för att ni respekterar reglerna. Jag kommer att dra en vinnare under de första dagarna i augusti.
Den här candyn är öppen till och med den 31 juli, som är min dotters födelsedag.

Ha en skön dag!! :O)
Zora

16 kommentarer:

MirreP sa...

Följare är jag ju redan, men vill gärna vara med och tävla om din fina candy.

Många Kramar Mirre!

Marita Johansson sa...

Vilken fin candy du har.
Brukar ju kika in hos dej och kommentera och det tänker jag självklart fortsätta med för du gör ju så mycket fiint.

Följare är jag redan.

Anonym sa...

Tjingeling! Jag är ju följare på det sättet att din blogg ligger i min google reader... så jag är ju här inne och kikar var och varannan dag... bara kass på att kommentera.. men nu har du fått två!

Lägger till mig som följare också..fast jag inte förstår hur det funkar.. ;)

Ha en bra dag!

Eva sa...

Tycker om dina alster och ideér samt är ofta inne på din sida och kikar. Är följare sen tidigare och har lämnat ännu en ny kommentar.
//Kram Eva W

Lola sa...

Följaare är jag redan. kommentarer brukar jag inte lämna så ofta. får bli bättre på det.
Tack för titten i min blogg
/kram carola

Michaela Lejonberg sa...

Wow! Läcker candy!!
Följare är jag *tror jag* och kommenterat fler inlägg hár jag gjort!

Kram på dig Zora

Nina sa...

Vilken fin candy.Det var roligt att du hittade min sida först annars hade jag inte hittat din. Kikade runt inne hos dig idag och jag hittade mycket fint och alla mallar som du delar med dig. Jag kommer snart tillbaks igen, givetvis vill jag bli följare.Ha det så gott. Kram Nina

CarpeDiem sa...

Jag har inte riktigt kommenterat här i din blogg tidigare utan på FB i en grupp där... Men nu har jag lämnat lite avtryck här också! Och så ska jag bli en följare också, jag gillar det du gör.
Mvh,
Ewa

LivetenligtMaldis sa...

Vacker candy på en vacker blogg! Klar jag ( som falköpingsbo ) vill vara med :)

Marita Johansson sa...

Som det är nu har jag kommenterat alla inlägg efter detta

Kramisar

berit sa...

Hej, jag försöker göra egna blommor så det var jättebra tips av dig. Men jag har en fråga ang din candy. Längst ned på bilden så finns ett "ark" med pärlor med "metall" runt om. Står Scrap och pysselsaker och House på papperet. Googlade men kunde inte hitta den. Jag undrar var du har köpt den. Jag letar överallt efter pistiller etc som man kan ha i mittenpå blommorna.
scrapperberit@hotmail.com

berit sa...

Hej jag är jättegärna med och tävlar om din fina candy, har även lagt till mig som följare.

Jaana sa...

Jag följer dig via bloglovin o hoppas att det räknas ? Vilket fint t-u-r-k-o-s-t paket du satt ihop !

Marita Johansson sa...

Hejsan
Jag skulle vilja fråga dej en sak men jag hittar ingen mailadress nånstans.
du kan maila mej på snojbi@gmail.com

Kramisar

Unknown sa...

Vilken fin candy du erbjuder oss! Tack för chansen att vinna.

Kika gärna in på min blogg i mornkväll, då har en BlogCandy hunnit komma upp hos mig med :)

xx/MulleSnuttan

Tigerblomma sa...

Jag håller med dig till fullo. Det är såå roligt när man får kommentarer på sina alster. Jag kommer definitivt att följa dig framöver. Och dessutom så vill jag ju inte missa möjligheten att vinna den här fina candyn. Kram