lördag 19 mars 2011

Ett kort, tre tävlingar

Försöker mig på något som jag inte gjort tidigare: Detta kort är till tre utmaningar.
1. Pysselmyran: Akvarell 19.3
2. Dala scrap: Riven kant, miniros och skiss 25.3
3. Scraphimlen: Något rosa och skiss 25.3
Då ska jag försöka reda ut allt, akvarellfärg vit, har jag målat i kanterna både framsidan och inuti. Sedan har jag blandat rosa stickles med golden mist och färglagdt ränder över akrylfärgen samt blommornas kronblad. Jag har också försökt följa skisserna och tagit med de "måsten" som stod angivna.

Jag har tagit med två bilder på kortet, det första är taget inne - det andra i solen. Färgerna blir så olika.

Här syns det tydligare hur jag målat med vit akrylfärg, stickles och golden mist.
Solen skiner, så njut av det vackra vädret  :O)
//Zora

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Vilket fint kort! Gillar att du dekorerat insidan också, så snyggt!

Beate sa...

Beautiful card inside and out!
Hugs and smiles

Kamilla sa...

Vilket vackert kort!
Snyggt att dekorera insidan också
Tack för att du är med och tävlar hos ScrapHimlen :)